BACKOFFICE UITBESTEDEN
Iedereen heeft taken om uit te besteden. Ook jij!
Door taken uit te besteden met gestroomlijnde processen, bespaar je tijd voor wat echt telt: blije klanten en meer omzet. De maandelijkse investering verdien je moeiteloos terug dankzij de extra tijd en focus!


We horen je al denken...
We horen je al denken...
"Ik wil taken niet loslaten want het is mijn bedrijf en ik kan dit het beste."
''Voor de taken die ik zou willen uitbesteden heb je specifieke kennis nodig.''
''Het kost te veel geld om dit soort dingen uit te besteden.''
''Nu is het te vroeg om uit te gaan besteden.''
''Mijn klanten verwachten persoonlijke aandacht van mij.''

De volgende stap in jouw ondernemersreis
Ook jIj hebt taken uit te besteden!
Jij bent kei hard aan het knallen met het uitbouwen van jouw business en het werpt zijn vruchten af. Je mag steeds meer nieuwe klanten verwelkomen, je breekt omzetrecords en bent misschien wel bezig met het (verder) uitbreiden van jouw team. HEER-LIJK!
Je bedrijf groeit dus als kool, maar dat betekent dat alle randzaken (je weet wel, die taken die jou niet direct geld opleveren) net zo hard meegroeien. Zeg maar dag tegen je uurtjes in de sportschool, de date night met jouw partner of de stapavond met vrienden.
Deze extra taken gaan niet alleen ten koste van jouw vrije tijd, het gaat helaas ook ten koste van jouw bedrijf. Je kunt simpelweg minder uren besteden aan de winstgevende taken. Om het dan nog niet eens te hebben over de onrust die je ervaart door alle ad-hoc taken die op je bordje komen te liggen en het aantal keren dat er door je hoofd spookt: ‘Shit, ik moet dit nog doen’.
Zeg nou eens eerlijk: dit is niet waarvoor je bent geen ondernemen, toch? Je krijgt er geen energie van en het komt de verdere groei van jouw bedrijf ook niet ten goede. Eén ding is zeker: dit moet anders. En het kán ook anders!
In 3 fases naar ontzorging
Inventarisatiefase
We leren je bedrijf kennen, bekijken samen de taken die er liggen en bespreken wat wij van je uit handen gaan nemen.
Tijd voor actie
Direct aan de slag, taken uit handen nemen, zorgen voor directe verlichting.
Optimalisatie
Hier stellen we een pakket op maat samen voor de ondernemer op basis van de taken die inmiddels onze verantwoordelijkheid zijn. Vanaf hier gaan we ook verder in op het echt optimaliseren van de backoffice.
Wat jouw voorgangers zeggen
Recensies
Maison Maan doet precies wat ze beloven: zorgen dat ik als ondernemer kan focussen op het ondernemen. Ze voeren het backoffice werk goed uit, voelen de onderneming goed aan, en komen gevraagd en ongevraagd met verbeteradviezen waar je echt wat aan hebt!
Victor de Graaff
D-Data
Vanaf het begin werken wij samen met Maison Maan, en dat bevalt uitstekend. Zij verzorgen voor ons alle administratie en backoffice-zaken, waardoor wij ons als glazenwassers volledig kunnen richten op waar wij goed in zijn: het werk buiten. De communicatie is altijd duidelijk, ze zijn goed bereikbaar en denken actief mee over hoe kantoorprocessen slimmer en efficiënter kunnen. Dat meedenken waarderen wij enorm, ze snappen wat we nodig hebben, vaak al voordat we het zelf door hebben. Kortom: een super samenwerking waar we erg blij mee zijn!
Dennis Hakkert
Robbemondt Reiniging
Ik ben heel tevreden over onze samenwerking. Jullie zorgen ervoor dat mijn administratie op orde is, houden overzicht in mijn dossiers en lopende contracten en pakken dingen snel en zelfstandig op. Dat geeft mij ruimte om me te focussen op mijn cliënten en de kwaliteit van mijn werk. Jullie denken mee, zijn flexibel en als jij even niet beschikbaar bent, neemt iemand anders het van je over. Het werkt gewoon heel prettig en geeft rust in mijn drukke dagen.
Simone Born
ZorgMies Amstelveen-Buitenveldert-Ronde Venen
Wij hebben de samenwerking met Maison Maan als buitengewoon positief ervaren. Vanaf het eerste contactmoment voelden we ons begrepen en goed begeleid. Het team heeft fantastisch werk geleverd en ons volledig ontzorgd gedurende het hele proces van strategie tot uitvoering.
In het bijzonder willen we Charlotte benoemen: haar punctualiteit, oog voor detail en creatieve aanpak maakten echt het verschil. Ze denkt actief mee, is scherp in haar analyses en komt telkens met originele ideeën die perfect aansluiten bij onze wensen en doelstellingen.
Dankzij hun inzet en expertise is ons evenement een groot succes geworden. We kijken uit naar toekomstige samenwerkingen en kunnen Maison Maan van harte aanbevelen!
Mark Hesselmans
De Valk Yacht Brokers
Wij hebben hele fijne ervaringen met Maison Maan — het scheelt zó veel tijd en mentale ruimte om bepaalde taken uit handen te geven aan een partij die meteen snapt wat er nodig is. Slim investeren in uitbesteden levert echt structureel winst op!
Majanka Heesemans
ZorgMies Zwolle
faq
Veelgestelde vragen
Omdat wij geen standaard klanten hebben. Voor ieder bedrijf nemen wij weer nét andere taken en verantwoordelijkheden uit handen waardoor het onmogelijk is om dit in één vast pakket te gieten. Daarom bieden we alleen maatwerkpakketten aan. We kijken echt naar wat jouw bedrijf nodig heeft zodat je een pakket hebt dat volledig aansluit.
Voor ondernemers die weten dat hun backoffice strakker en efficiënter kan. Voor ondernemers die zelf te veel tijd kwijt zijn aan de administratieve werkzaamheden. En voor ondernemers die echt weer een stap verder willen met hun bedrijf. Wij werken het liefste voor ondernemers.
Tuurlijk wel! We zijn er om jou te ontzorgen en ervoor te zorgen dat jij je kunt focussen op de taken die jouw bedrijf verder helpen. Heb je een eenmalig, los project waar je onze hulp voor zou willen gebruiken? Dan voeren we dit project uit aan de hand van het uurtarief dat we bij de start van onze samenwerking hebben afgesproken.
Bij Maison Maan werken we in een team aan jouw backoffice, zodat we efficiënt en flexibel kunnen ondersteunen. Wel krijg je één contactpersoon toegewezen. Zo weet je precies bij wie je terecht kunt met vragen.