BACKOFFICE UITBESTEDEN

Iedereen heeft taken om uit te besteden. Ook jij!

Door taken uit te besteden met gestroomlijnde processen, bespaar je tijd voor wat echt telt: blije klanten en meer omzet. De maandelijkse investering verdien je moeiteloos terug dankzij de extra tijd en focus!

We horen je al denken...

We horen je al denken...

"Ik wil taken niet loslaten want het is mijn bedrijf en ik kan dit het beste."

''Voor de taken die ik zou willen uitbesteden heb je specifieke kennis nodig.''

''Het kost te veel geld om dit soort dingen uit te besteden.''

''Nu is het te vroeg om uit te gaan besteden.''

''Mijn klanten verwachten persoonlijke aandacht van mij.''

De volgende stap in jouw ondernemersreis

Ook jIj hebt taken uit te besteden!

Jij bent kei hard aan het knallen met het uitbouwen van jouw business en het werpt zijn vruchten af. Je mag steeds meer nieuwe klanten verwelkomen, je breekt omzetrecords en bent misschien wel bezig met het (verder) uitbreiden van jouw team. HEER-LIJK!

 

Je bedrijf groeit dus als kool, maar dat betekent dat alle randzaken (je weet wel, die taken die jou niet direct geld opleveren) net zo hard meegroeien. Zeg maar dag tegen je uurtjes in de sportschool, de date night met jouw partner of de stapavond met vrienden.

 

Deze extra taken gaan niet alleen ten koste van jouw vrije tijd, het gaat helaas ook ten koste van jouw bedrijf. Je kunt simpelweg minder uren besteden aan de winstgevende taken. Om het dan nog niet eens te hebben over de onrust die je ervaart door alle ad-hoc taken die op je bordje komen te liggen en het aantal keren dat er door je hoofd spookt: ‘Shit, ik moet dit nog doen’.

 

Zeg nou eens eerlijk: dit is niet waarvoor je bent geen ondernemen, toch? Je krijgt er geen energie van en het komt de verdere groei van jouw bedrijf ook niet ten goede. Eén ding is zeker: dit moet anders. En het kán ook anders!

In 3 fases naar ontzorging

Inventarisatiefase

We leren je bedrijf kennen, bekijken samen de taken die er liggen en bespreken wat wij van je uit handen gaan nemen.

Tijd voor actie

Direct aan de slag, taken uit handen nemen, zorgen voor directe verlichting.

Optimalisatie

Hier stellen we een pakket op maat samen voor de ondernemer op basis van de taken die inmiddels onze verantwoordelijkheid zijn. Vanaf hier gaan we ook verder in op het echt optimaliseren van de backoffice.

CONTACT

Altijd een vaste contactpersoon.
Teamwerk daarachter.

Wat jouw voorgangers zeggen

Recensies

faq

Veelgestelde vragen

Waarom bieden jullie geen standaardpakket aan?

Omdat wij geen standaard klanten hebben. Voor ieder bedrijf nemen wij weer nét andere taken en verantwoordelijkheden uit handen waardoor het onmogelijk is om dit in één vast pakket te gieten. Daarom bieden we alleen maatwerkpakketten aan. We kijken echt naar wat jouw bedrijf nodig heeft zodat je een pakket hebt dat volledig aansluit.

Voor wie is deze service bedoeld?

Voor ondernemers die weten dat hun backoffice strakker en efficiënter kan. Voor ondernemers die zelf te veel tijd kwijt zijn aan de administratieve werkzaamheden. En voor ondernemers die echt weer een stap verder willen met hun bedrijf. Wij werken het liefste voor ondernemers.

Als ik eenmaal gebruik maak van een pakket, kan ik dan nooit meer een losse extra taak bij jullie neerleggen?

Tuurlijk wel! We zijn er om jou te ontzorgen en ervoor te zorgen dat jij je kunt focussen op de taken die jouw bedrijf verder helpen. Heb je een eenmalig, los project waar je onze hulp voor zou willen gebruiken? Dan voeren we dit project uit aan de hand van het uurtarief dat we bij de start van onze samenwerking hebben afgesproken.

Wie is mijn contactpersoon bij Maison Maan?

Bij Maison Maan werken we in een team aan jouw backoffice, zodat we efficiënt en flexibel kunnen ondersteunen. Wel krijg je één contactpersoon toegewezen. Zo weet je precies bij wie je terecht kunt met vragen.

CONTACT

Meer focus, minder rompslomp!
Neem vandaag nog contact met ons op.

menu